sábado, 21 de agosto de 2010

NIT D'INSOMNI



Després de llegir el llibre que ara reposo a la tauleta de nit, em començo a adormir, però el cap em dóna voltes...Molts pensaments m'impedeixen agafar el son, pensaments que vénen i van com una nòria de fira. És mitjanit i la nòria no para de rodar...són les dues i ara sóc jo que començo a donar voltes al llit, penso que m'he d'adormir, que aviat arribarà un nou dia i que potser ho veuré tot més clar, però no hi ha manera...Aquesta nòria no para; donarà voltes infinitament? Són les quatre, m'aixeco, tot està silenciós, la nit és clara, les estrelles m'observen i jo a elles, però els pensaments encara tornen...
Necessito escriure, així aquest neguit potser minvarà...i mentres escric penso que fins que la nit no s'en vagi a dormir, les estrelles del cel seran la meva companyia..
.


No hay comentarios:

Publicar un comentario