jueves, 19 de mayo de 2011

Estic contenta!!!

Estic contenta avui!
M'agrada la Primavera, el bon temps, gaudir de bons moments sola o en companyia, m'agrada la meva feina, m'agrada tenir feina encara que em queixi dient que en tinc molta, m'agrada assolir fites proposades i crear-ne de noves, m'agraden tantes i tantes coses, que només em fa por el fet de no poder tenir temps de gaudir-les totes.
La vida és molt curta, massa, és per això que cal gaudir de cada instant bo...últimament ho estic aconseguint. No em capfico per res que no sigui necessari.
Aixecar-se cada matí amb energia positiva i oferir un somriure de tant en tant ens farà afrontar els problemes d'una altra manera. No vulguem viure tant ràpid, sense dedicar temps al que de debò importa. A la fi és el que compta; la pròpia vida i la manera com l'has viscuda al costat dels que t'aprecien.

Un petó amb somriure inclòs!

No hay comentarios:

Publicar un comentario